het is een leuke camperplaats maar men moet wel rekening houden dat men ook een luifel wil uitzetten. nu werden de campers zo dicht tegen elkaar gezet dat er amper 2 meter tussen zat.

wimlageman

Veel succes. Maar voor die prijs gaat het hem niet worden. Denk niet dat deze prijs is geadviseerd door de NKC

jmgk

Deze camperplaats heeft alles wat je nodig hebt! Uiterst vriendelijk ontvangst bij aankomst! Staan heerlijk langs de Elstarbloesem. Heel apart toilet/douchegebouw achter het restaurant, apart omdat de vloer heel bijzonder is. Wij komen op zeker terug.

Camperplaats De Woerdt