Vriendelijke, behulpzame eigenaren! Vanwege de vele regen mochten we op het verharde deel staan, dat was prettig. Origineel sanitair, rustige omgeving, dorpje op korte loopafstand. In het dorpje zie je terug hoe 1953-storm hier ook verwoestend was.

PBvdsldr

fijne. camperplaats goed verzorgd en vriendelijke eigenaars. Niets is ze te veel.Komen zeker terug. TOP!!!!

christina_vandasler

Wat een warm onthaal, met koningsdag koningsgebak gekregen. Met regen mochten we gezamelijk in de schuur zitten.

Camperplaats The Hive