mooie camping met genoeg faciliteiten voor de kinderen. ivm regen stonden we op een parkeerplek maar dit was prima. toiletgebouw verwarmd en ruim. met een aparte douche / toilet voor kinderen.

• augustus 2021

Vier dagen met camper met twee kleine kinderen en een hond bij de uitwijk gestaan. Mooie locatie/omgeving, leuke activiteiten bij de kidsclub. Sanitair echt heel erg keurig en schoon. Een probleem bij de speeltuin gemeld en dat werd binnen dertig minuten opgelost, dikke complimenten.

• augustus 2021

Camping De Uitwijk