A.H.Pluim

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling fam. Paleij, hier doen we het voor! Fijn dat jullie hebben genoten bij ons. graag tot de volgende!

sjenth

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad bij ons! Graag tot een volgende keer, groeten terug naar Dokkum!

We hebben genoten met z’n 2en en hond. Heerlijke camping en hele mooie omgeving. Eigenaren zijn erg leuke mensen! Schoon sanitair en natuurlijk heerlijk eten bij Jannemans! een aanrader… wij komen weer. 🌞 Tot een volgende keer Edwin en Loes

coolplex65

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden Loes & Edwin Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben bij ons, graag tot de volgende! En neem jullie lieve hond maar weer mee!

Natuurcamping De Zwiese