Leuke plek, allemaal heel kleinschalig en gemoedelijk. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Schoon sanitair. Hele vriendelijke beheerders. Prima toeven in Gramsbergen.

Vivaro2013

Prima plek, veel voorzieningen aanwezig. je kan niet lossen. kosten incl stroom 17,10 euro. prima prijs. sanitair netjes. ondanks de trein, goede nachtrust. leuk dorpje en zwembad dichtbij.

AvontuurOpWielenGT

Prima plek, ook wij stonden aan de verkeerde kant van de paaltjes. Maar de vriendelijke beheerder loodste ons makkelijk de goede kant op. Rustige, eenvoudige cp. vlakbij de Mommeriete brouwerij, waar we heerlijke biertjes hebben kunnen proeven. Leuke fietsomgeving.

Jachthaven 't Hooge Holt