• november 2023

Hie gestaan en geslapen. Leuke plek langs het water aan doodlopend straatje. Dicht bij het stadje. Van enig onraad niets gemerkt. Wel leuke Komoot wandeling gemaakt van +/- 4 km.

Twentse-es

Tsja, je staat of langs de rivier of tussen de industrie gebouwen, veel beweging van mensen, veel campers, heel goede verlichting, maar geen onveilig gevoel gehad.

• oktober 2021

Bij gebrek aan een andere keus, ik vestigde zich in op de avond ... het is een industriegebied parkeerplaats met veel campers, caravans ... voor de nacht ok ... maar eerlijk gezegd deprimerend 😉 Gedurende de dag zal ik niet een CC laat hier onbeheerd achter!

• november 2023

• oktober 2021