mooie grote plek. maar prijzig, 24 euro. veel verkeer, auto’s , brommers voor de camper langs, geeft onrust en veel stof. mickeys place een keertje. mee gemaakt, maar volgt geen tweede keer. er hangen ook veel borden met regels wat niet mag. voelt een beetje schools.

Sardijn1

We staan hier heerlijk. sanitair is wat verouderd maar wordt wel 2x daags schoongemaakt. Personeel super aardig. Ik leer wel weer dat je niet altijd op reviews af kunt gaan maar beter zelf kunt gaan kijken. We komen hier graag, de tuinen zijn prachtig.

Mikki's Place to Stay