Wat een heerlijke camperplaats. We waren van plan om hier 2 dagen te blijven....het zijn er 8 geworden. Zoals Yan zegt: dit is thuis. 13 euro per dag met stroom, ruime plek en een verwarmd zwembad met ligbedjes. Kom in de ochtend anders is het vol. Mooie fietstochten in de omgeving.

Fam.Steenm

Wij hebben hier 5 dagen gestaan. In die tijd hebben wij Yan leren kennen als zeer vriendelijk en hardwerkend. Slechts één keer werd hij boos omdat een kampeerder daar fruit uit de bomen plukte. Dat vindt zijn baas niet leuk. Iedereen kan dit voor zichzelf interpreteren zoals hij of zij wil.

Mecki4you

Met plezier 10 dagen gestaan. Super! uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding aangevuld met een behulpzame en prettige beheerder Yan. de CP is een aanrader!

Parque da Gale