• december 2023

alleen overdag toegestaan, in de nacht komt politie en moet je vertrekken, ze noteren kenteken, volgende keer boete, op de borden staat duidelijk alleen tussen 0700 en 1900 uur toegestaan

op moment bouwput dus veel lawaai wij rijden door

• november 2023

's-nachts heeft politie alle 32 camper kentekens genoteerd en de volgende dag werden we gesommeerd binnen een half uur te vertrekken. Geen bekeuring gekregen. Parkeren mag wel overnachten niet.

op moment bouwput dus veel lawaai wij rijden door

• november 2023