• december 2017

• oktober 2017

Port Douglas is een leuke plaats met tal van activiteiten. Deze camping biedt mogelijkheden om diverse activiteiten te ondernemen in het Great Barrier Reef. Het sanitair wordt goed onderhouden, maar is gedateerd. Daarnaast ontbreekt er WiFi op de camping. Port Douglas is op loopafstand.

• februari 2017

Heerlijk warm plekje waar we een gastvrij onthaal kregen van de Nederlandse beheerders. De locatie is prima, op loopafstand van het centrum en de zee uiteraard vlakbij. Prima uitvalsbasis voor Great Barrier Reef-excursies.

• december 2017

• oktober 2017