Over Campercontact

Campercontact is één van de grootste platforms voor camperlocaties ter wereld. Met ruim 35.000 camperlocaties in 58 landen bieden de app en website een schat aan reisinformatie voor camperaars. Verzameld voor én door een toegewijde community van camperaars.

Gebruikers van Campercontact delen hun ervaringen door het plaatsen van reviews, foto’s en video’s. Daarnaast kunnen ze zelf ook locaties toevoegen of wijzigingen doorgeven. Op deze manier blijft de informatie actueel en betrouwbaar.

Er staan drie soorten camperlocaties op Campercontact:

• Camperplaatsen: overnachtingslocaties voor campers, opgedeeld in diverse subcategorieën
    (bekijk de 'overige vragen' in de FAQ voor meer).
  • Campings: plaatsen op campings.
  • Serviceplaatsen: plaatsen waar campers vuilwater en cassettetoilet kunnen lozen en schoon water kunnen bijvullen. Overnachten is hier verboden.

Met Campercontact vind je altijd een camperlocatie die bij je past.

Campercontact Discover. Stay. Share.

Ons verhaal

Bij Campercontact houden we van reizen. We houden van onze campers. We houden van de camper levensstijl, die zorgt voor vrijheid en zelfstandigheid. Je thuis voelen, waar je ook bent. Onbezorgd, zorgeloos en genietend van het moment. Een camper geeft je de mogelijkheid om in een split second een andere keuze te maken en richting op te gaan. Om je spullen te pakken en op ontdekkingstocht te gaan.

Deze ontdekkingen en verhalen willen we delen met andere camperaars. Dat is iets wat we altijd hebben gedaan. Online en in het echte leven. Daar is het zelfs allemaal begonnen: een man, zijn camper, en zijn drive om zijn ervaringen te delen met andere reizigers. Sinds 2003 verzamelen we relevante locatie-informatie voor camperaars, van een boek naar DVD, naar een toonaangevend digitaal platform. Het belangrijkste doel van Campercontact is waardevolle informatie over camperlocaties en campings toegankelijk te maken voor iedere camperliefhebber.

Zorgeloos reizen begint met een goede voorbereiding. Betrouwbare informatie binnen handbereik zorgt voor een zorgeloze en onvergetelijke vakantie. Dat gunnen wij iedere camperaar.

Onderdeel van de NKC

Campercontact is onderdeel van de NKC, Europa's grootste camperclub. Als vereniging behartigt de NKC de belangen van Nederlandse camperaars. De NKC heeft eigen verzekeringen, organiseert groepsreizen en is uitgever van onder andere het magazine Kampeerauto. Kijk voor meer informatie op www.nkc.nl.