Samen zorgen we voor actuele en betrouwbare informatie

Eén van de grootste platforms met camperlocaties ter wereld. Gevoed en up-to-date gehouden door camperaars. Met behulp van jouw actieve bijdrage blijft de locatie informatie op Campercontact actueel en vernieuwend voor zelfs de meest ervaren camperaar. Daar zijn we je eeuwig dankbaar voor.

Help mede-camperaars

Maak actief deel uit van de community door jouw ervaringen te delen. Plaats foto's, reviews en dien waar nodig een wijziging in. Of voeg een nieuwe locatie toe! Hiermee help je anderen bij het plannen van hun volgende campertrip. Je mede-camperaars zullen blij met je zijn!

Community Campercontact

Review & Win 🎉

Jouw reviews spelen een cruciale rol op ons platform en helpen andere camperaars geweldige locaties te ontdekken. En je maakt nu ook nog eens kans op mooie prijzen! Elke maand kiezen we de beste nieuwe review over een camperlocatie op ons platform. De winnaar van de 'review van de maand' ontvangt een fantastisch outdoor gear pakket.

Maar dat is nog niet alles! Op 1 april 2024, verloten we een splinternieuw Garmin navigatiesysteem onder alle reviews die zijn achtergelaten in 2023 en 2024.

Klaar om te winnen? Begin met het delen van jouw reviews op Campercontact!

Locatie aanmelden op Campercontact

Een nieuwe spot ontdekt die je anderen niet wil onthouden? Je voegt de locatie binnen een handomdraai toe aan Campercontact.

In de app voeg je content toe middels het oranje plusje. Om een locatie toe te voegen klik je in het lijstoverzicht op het plusje. Vanaf dan volg je de stappen in je scherm. Vul zoveel mogelijk concrete informatie toe om zo een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de locatie.

Via de website werkt het net even anders. Daar voeg je een locatie toe via ‘account’ (rechtsboven in je scherm) en dan ‘nieuwe locatie toevoegen’. Zorg ervoor dat je bent ingelogd.

Onze moderatoren bekijken en controleren jouw bijdrage en plaatsen deze binnen twee weken op Campercontact. Als het allemaal klopt natuurlijk.

Ben jij beheerder van een locatie en staat jouw locatie nog niet op Campercontact of heb jij nog geen toegang tot jouw beheerdersomgeving? Bezoek dan deze pagina.

Een review plaatsen op Campercontact

Deel jouw ervaring met een locatie en help andere camperaars de juiste keuze te maken.

Om een review toe te voegen over een camperplaats, camping of servicelocatie zoek je de locatie op via de Campercontact app of website. Open de locatie en klik op het oranje plusje in het overzichtstabje. Kies daar voor ‘review toevoegen’ en beoordeel de locatie aan de hand van een aantal sterren en een beschrijving.

Wat zet je dan in zo’n review?
In een review deel je jouw ervaring en mening over de locatie die je hebt bezocht. Over de kwaliteit, veiligheid en hygiëne, of de beheerders van de locatie, bijvoorbeeld. Of dat er leuke en interessante dingen te doen zijn in de omgeving. De review dient niet in strijd te zijn met ons reageerbeleid.

Ben je informatie tegengekomen op Campercontact dat niet (meer) blijkt te kloppen met de werkelijkheid, dien dan een wijziging in. Deze informatie komt dan meteen op de juiste plek terecht en kan zo snel mogelijk worden aangepast. Voorbeeld: een melding dat een locatie niet meer bestaat of dat de prijs niet klopt, hoort niet in een review thuis. Voor de snelste afhandeling dien je een wijziging in.

review toevoegen Campercontact

Een foto toevoegen bij een camperlocatie

Een beeld zegt vaak meer dan 1000 woorden. Foto's zijn daardoor een cruciaal onderdeel van de locatie-informatie op Campercontact. Gelukkig schuilt er in iedere camperaar wel een fotograaf. Ook in jou! Dus, waar wacht je nog op? Laat niets aan de verbeelding over en voeg een foto toe.

foto toevoegen campercontact

Een foto toevoegen is heel eenvoudig. Open de locatie via de app of website en klik op het oranje plusje in het overzichtstabje. Selecteer ‘foto toevoegen’, kies een foto die betrekking heeft op de locatie zelf en upload de foto. Een kind kan de was doen!

Twijfel je of jouw foto geschikt is voor op Campercontact? Lees ons reageerbeleid.

Samen houden we alles up-to-date

Klopt de informatie nog die op ons platform staat? Gelukkig hebben we jou! Want wie kan er beter beoordelen of de informatie correct is, dan iemand die recent op locatie is geweest? Zie je iets wat niet klopt, laat het ons dan weten via een wijzigingsverzoek.

Locatiebeheerders die nog geen toegang hebben tot de beheerdersomgeving van hun locatie bezoeken deze pagina.

Hoe voeg je dan zo’n wijziging toe?  Voor wijzigingen groot of klein, moet je opnieuw bij het oranje plusje zijn. Correcties met betrekking tot openingstijden, prijzen, voorzieningen, contactinformatie of terrein-/omgevingskenmerken, via deze knop dien je ze in. Een wijziging gevonden die niet in één van de categorieën thuishoort? Zoals een review of foto die niet klopt, dien ze in via de categorie: overige veranderingen. Doe dat ook vooral! Samen houden we de informatie up-to-date.

Jouw wijzigingsverzoek komt binnen bij onze moderatoren en zal binnen twee weken worden behandeld. Zij voeren binnen dit termijn de wijziging door op het platform. Als het allemaal klopt natuurlijk.

Wijziging voorstellen Campercontact

Disclaimer

De informatie op ons platform wordt zo actueel en betrouwbaar mogelijk gehouden. Onder andere door middel van de bijdragen van onze gebruikers, locatiebeheerders en de controle van onze moderatoren. Aan de informatie op het platform kunnen echter geen rechten worden ontleend. Campercontact aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen van onvolkomenheden en foutieve informatie op ons platform.

Kom je iets tegen dat niet klopt, geef het vooral aan ons door