Werken bij Campercontact

Campercontact, hét online platform (web & app) voor de wereldwijde camperaar, is haar marktleiderschap internationaal aan het vergroten. Met Campercontact vindt de camperaar overal ter wereld een camperlocatie die voldoet aan zijn / haar persoonlijke wensen. Een onmisbare reisgenoot dus voor iedere campertrip! Campercontact is het internationale label van de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club), dé autoriteit binnen de camperwereld.

Campercontact vormt een belangrijke groeipijler in het strategisch plan van de komende jaren voor de NKC. Wij hebben namelijk de ambitie om voor 2030 alle camperaars wereldwijd met Campercontact te bereiken.

Helemaal vernieuwd

De app en de website zijn in september 2020 in een nieuw jasje gestoken. Er is een nieuw en state of the art UX friendly platform in zes talen gerelaunched. Dit nieuwe platform legt de basis voor doorontwikkeling en verdere internationale groei.  Campercontact is een internationaal platform met nu al ruim 500.000 gebruikers. De ambitie van Campercontact is echter vele malen groter.  Met een toekomstbestendig platform maken we nu de stap van startup naar scale-up.  Wil jij hier deel van uit maken? Bekijk dan onze vacatures.

Vacatures

Op dit moment zoeken wij een stagiair(e) die ons gaat helpen met het ontwikkelen van creatieve content!

Deel van het team Campercontact