Werken bij Campercontact

Campercontact, hét online platform (web & app) voor de wereldwijde camperaar, is haar marktleiderschap internationaal aan het vergroten.  Met Campercontact vindt de camperaar overal ter wereld een camperlocatie die voldoet aan zijn/haar persoonlijke wensen. Een onmisbare reisgenoot dus voor iedere campertrip! Campercontact is het internationale label van de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club), dé autoriteit binnen de camperwereld.

Populairder dan ooit

De app en website zijn niet zo lang geleden in een nieuw jasje gestoken. Eind 2020 zijn we live gegaan met een volledig herbouwde en gebruiksvriendelijke app en website. Hiermee is de basis gelegd voor doorontwikkeling en verdere internationale groei.  Campercontact is nu al een internationaal platform met ruim 800.000 gebruikers. De ambitie van Campercontact is echter vele malen groter! Met dit toekomstbestendige platform maken we nu de stap van startup naar scale-up.  Ons doel? Voor 2030 alle camperaars ter wereld bereiken met Campercontact. Het goede nieuws is: die groep wordt steeds groter. Camperen is populairder dan ooit en wij groeien hard mee, daarom kunnen wij jouw hulp goed gebruiken! Zie jij dat ook wel zitten? Bekijk dan onze vacatures en solliciteer direct.

Vacatures

Benieuwd naar onze vacatures?

Deel van het team Campercontact
Een aantal 'Campercontacters' bij elkaar