We kwamen hier s avonds laat aan, met onze camper van bijna 7 m was het haast onmogelijk het terrein op te rijden. We mochten op de oprit staan, echter voor 15€. Voor ons te veel voor enkel een paar uur in de nacht. (elektriciteit aanwezig maar daar hoefden wij geen gebruik van te maken).

Hoek0106

Terrein oprijden is met grote camper idd een uitdaging maar zeker niet onmogelijk. Vriendelijke ontvangst, leuk winkeltje, en stroompunt aanwezig. Prima nacht gehad.

nijkamper

Super vriendelijk ontvangen, het is eenvoudig, maar je mag warm douchen in het woonhuis van de eigenaar, en er is een toilet met klein wastafeltje, dus zeer gastvrij. Wij hebben er een prima nacht gehad. Dankjewel voor de gastvrijheid

Le Grain de Sénevé