Mariemont

Morlanwelz, Henegouwen, België

Zelfs als dit een camperplaats is, zou ik er geen enkel positief ding over kunnen bedenken, de in- of uitgangsroutes. Het enige wat ik kan zeggen is dat we rechtdoor zijn gegaan. Als ik geen sterren kon geven, zou ik dat doen

Peteabix

op doorreis was deze plek voor ons een uitkomst. plekje naast het spoor en een doorgaande weg het dorp uit. dus veel geluid. aan de rand van een nette wijk, dus voelde wel redelijk veilig. geen voorzieningen.

• februari 2024

Rustige plek naast het spoor. Er staat nergens aangegeven dat dit een cp is. Er stonden 2 touringcars geparkeerd waar wij nog naast pasten. Wij stonden hier van zaterdag op zondag. Er was niet veel treinverkeer op het spoor.

• februari 2024

• Rue du Parc