Rustige plek naast het spoor. Er staat nergens aangegeven dat dit een cp is. Er stonden 2 touringcars geparkeerd waar wij nog naast pasten. Wij stonden hier van zaterdag op zondag. Er was niet veel treinverkeer op het spoor.

Marjolijn---Frank

We hebben hier op 12-08-23 overnacht. De plaatsen waren netjes en voldoende lang. Na ca 22:30 reden er geen treinen meer tot de volgende ochtend om ca 6:30. TIP: In het naastgelegen park zijn mooie wandelroutes en diverse bezienswaardigheden.

Ronald1970

Tja, is het een camperplaats? geen bordje, wel drie verharde plaatsen mooi vlak. Strak langs het spoor. Er wordt ook door personenwagens geparkeerd. Dat is dan weer jammer

Mariemont