Mas Isa Glam’Camp

Borgloon, Limburg, België

• juli 2024

rustige camping met proper sanitair. Was een ideale locatie voor ons fietsweekend.

• juli 2024

rustig plekje. nou vergeet het maar komt er 1 met tractor s middags grind harken. is in onze ogen totaal Onnodig zeker 3 kwartier grind aan het harken. en iedere keer hetzelfde ritje. is dit de buurman die boos is op de mooie CP plaats die je hier nu is????????

Divan

Fijn te lezen dat jullie onze kleinschalige camperplaats mooi vinden. Jammer dat de buurman net een klusje met de tractor uitvoerde. De buurman is nochtans een heel vriendelijke en attente man. Vriendelijke groetjes, Isabelle.

• Langegrachtstraat 10

3840, Borgloon, België