prachtige plek en zeer schoon; de eigenaren zijn erg aardig, we hebben een rustig verblijf gehad

fabilou

Leuke kleinschalige camperplek. Rustig met de hond wandelen tussen de perenbomen. Schoon sanitair. Kies je plekje uit: verharde of niet verharde plekken.

Edwin&Annick

Propere CP tussen de prachtige bloesems. Ideale plek om tot rust te komen en te fietsen/ wandelen. de perenboomwandeling was een mooi toertje. Ook fijn dat er een mogelijkheid is om te douchen & de wc te gebruiken. Het contact met Isabelle verliep ook vlot. wij zullen zeker nog eens terug komen.

• Langegrachtstraat 10

3840, Borgloon, België