Er zijn slechtere (gratis!) plekjes. 🥰 en voorzieningen? Ja! Zon, rust, herberg, stille buren, gras, wei en bomen, wandelpaden, vriendelijke mensen, ... En de praktische? Die hebben we toch zelf bij!

Moemiesnoes

mooie rustige locatie om te fietsen paar dagen.

• april 2023

Enkele dagen genoten van de stilte, de bloesems en de lekkere keuken van Herberg De Horne. Het afvalbakje was vol , dus hebben we ons afval keurig mee naar huis genomen. Zo mogen er meer plaatsen om te overnachten ontstaan ❤️

Moemiesnoes

mooie rustige locatie om te fietsen paar dagen.

• april 2023

Heurne