lekker basic veel paarden en andere dieren om je heen ze werken dan zelf ook als paarden kan er wel eens poetsen bij in schieten de beesten gaan voor en terecht dus hou je van gewoon dat zit je hier goed WiFi oké en geweldig fietsen gr marian en John

spatie

Wat was t leuk. voor ons 4 sterren omdat we t een uniek plekje vonden tussen de paarden, kippen, schapen en kleine pony's. En de lieve honden. En wat een liefde zit hier in dit bedrijf . Een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. We komen terug. Lolke en Antina

Lolke/Antina

wat een gezellige en lieve mensen! Ondanks dat je tussen de paarden staat geniet je van de rust en prachtige omgeving. Wij hebben genoten de afgelopen 2 dagen en komen zeer zeker terug. Margret en Willem.

margretWillems

Hoi Margret en Willem. Fijn dat het jullie zo goed bevallen is, en lol hebben we zeker gehad.🤣 We wensen jullie een fijne doorreis, En succes met alle plannen! Liefs annie

Venhofzutendaal VZW