Prima plek. Gratis. Ook na sluitingstijd mooi rondje lopen over park met wat diertjes, kunt (flinke) trap omhoog nemen voor schitterend uitzicht. Restaurantje op terrein.

Beantjes

een nacht hier gestaan op doorreis. heel rustig. prima plek met alle voorzieningen. elektra €2.- voor 12 uur stroom. helaas is de mijn nu alleen in het weekend te bezichtigen .

HvG

Tweede maal dat we hier overnachten op weg naar het zuiden. Prima plek, rustig en aanwezig wat je eventueel nodig hebt, electra, lozen en schoonwater.

Blegny-mine