Arden Camper Parks - Comblain-au-Pont

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Jan-Yvonne

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat uw zoon de treinen heeft kunnen bewonderen 🚂. De camping ligt inderdaad in een klein hoekje van de natuur, de ganzen genieten ook van deze omgeving 🦆. Het zwembad is niet van ons en zal dus ook deze zomer niet toegankelijk zijn. Tot snel Marie - Arden Parks

Nico van Dijk

Wij danken u veel voor uw opmerking. We hebben de prijsweergave aangepast om deze duidelijker te maken. We zijn blij dat u van de natuur heeft genoten, dat is nog een reden waarom we van deze plek houden. 🌲🌲 Ter info, het zwembad is niet van ons. Hopelijk tot snel 👍 Marie - Arden Parks

Over ons

About us image
Arden Parks biedt meer dan 150 plaatsen voor campers in Wallonië (1 Camperpark en 1 camping), Vlaanderen (2 campings) en Frankrijk (1 camping)! Ontdek de Ardennen en de Kempen vanaf onze comfortabele kampeerplaatsen. Profiteer van de faciliteiten (zwembad, bar, animatie afhankelijk van het seizoen en de camping) of ga op avontuur in een natuurlijke omgeving rijk aan cultureel erfgoed. Neem contact met ons op en we helpen u graag bij het organiseren van uw verblijf. info@ardenparks.com

Arden Camper Parks - Comblain-au-Pont