prima plek om te overnachten. dank aan Arlon!

kamper1

Vandaag hier aangekomen, tijdje gestaan. Er hingen wat vreemde figuren rond de campers die er al stonden. Wij hadden er geen goed gevoel bij en zijn toen maar verder gegaan. Kan natuurlijk niks aan de hand zijn. Wat misschien ook speelde de omgeving is een grote bouwput.

jazzy

Ruime parkeerplaats voor 5 campers. plek heeft een stroompunt en watervoorziening. Zoveel luxe en dat gratis! Het dorp is op loopafstand met een keur aan restaurantjes.

prima plek om te overnachten. dank aan Arlon!

• Rue de Redange 55

6700, Aarlen, België