2 nachten gestaan. rustig, mooi, proper. niets op aan te merken. in tegenstelling tot advertentie zijn hier 2 plaatsen voorzien. maar wij stonden lekker alleen en hadden dus toilet/douche ruimte "prive" wij komen zeker terug.

Pieterkaro

Heel vriendelijke ontvangst door Sylviane en Bertrand, mooie toilet en doucheruimte die verwarmd is. Lekker want het vriest buiten, nu, hier op 600m hoogte. stroomaansluiting naast de camper, 6A. vlakke staanplaats. 5 minuten van de E25. Topstop!

zeer nette plaats en vriendelijke ontvangst alles netjes schoon een aanrader

zeer nette plaats en vriendelijke ontvangst alles netjes schoon een aanrader