cgrotewal

Toen we gingen, waren de slagbomen omhoog en hoefden we niet te betalen. Maar er zijn maar heel weinig plaatsen en als je minder licht wilt. Hoewel u niet hoefde te betalen, waren de diensten operationeel.

Daniel-Galisteo

Zeer krappe plaatsen en toch wel wat geluid van drukke weg die er is. Verder zijn er wel alle voorzieningen. Leuk om Gent te bezoeken tramlijn ligt valkbij de cp. Ondanks dat het tegen de stad ligt toch mooie wandelingen gemaakt. En ja alles was gratis daar het betaal systeem nog steeds stuk is.

• Driebeekstraat 21

9050, Gent, België