Beetje hobbelig terrein. Leuke ligging. Winkelcentrum met o.a Aldi 6 minuten lopen. Picknicktafel met overkapping. Beetje rumoer van de doorgaande weg verderop. Voor ons niet storend. Mooie stop en.komen graag terug.

fstuif

Rustige parkeerplaats naast oude brug, geen voorzieningen. Parkeerplaats mn voor fietsers. Winkels, supermarkt en Turkse super, restaurants op 10 min lopen.

Roadsterren

Prima rustig geslapen en de volgende ochtend mooi gefietst. Startpunt fiets en wandelroutes. Picknicktafels en fietspomp aanwezig. Half juli stonden we er met slechtd 1 andere camper

Parking Mira-brug