Rustige plaats,bij droog weer heel mooi om te staan,anders zeer modderig. Winkels heel dicht bij,ook frituur en pitazaak. Om nog eens terug te doen.

• maart 2024

Beetje hobbelig terrein. Leuke ligging. Winkelcentrum met o.a Aldi 6 minuten lopen. Picknicktafel met overkapping. Beetje rumoer van de doorgaande weg verderop. Voor ons niet storend. Mooie stop en.komen graag terug.

fstuif

Rustige parkeerplaats naast oude brug, geen voorzieningen. Parkeerplaats mn voor fietsers. Winkels, supermarkt en Turkse super, restaurants op 10 min lopen.

• maart 2024

Parking Mira-brug