NijGrey5250

bijzonder welkom door de vriendelijke beheerster van deze camping. wij kwamen hier terecht omdat de camping in Gent afgesloten was vanwege een aankomende storm. mooie ruime plaats met water en stroom 10 A prijs 25 euro is alleszins redelijk.

Jongerius

Uiterst vriendelijk ontvangst en wij konden onze voorkeur voor een plaats aangeven. Grote plekken op gras/zand met stroom en watervoorziening. Rustig. Schoon sanitair. Kleine speeltuin voor de kids. Het meer is ongeveer op 20 min. loopafstand.

Camping Roosendael