Camping 't Massenhof

Bredene, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Camping 't Massenhof

Camping met ontspanningsmogelijkheden voor groot en klein - taverne - uitgebreide campingshop - moderne sanitaire gebouwen - toegang via een poortje met code naar recreatiedomein de Grasduinen - centrum 1km

• Zandstraat 101

8450, Bredene, België
  • € 26,00 • 2 jul. t/m 22 aug.

• juli 2021

Anneklaas

Bedankt voor uw fijne commentaar! De periode waarin u bij ons verbleef is altijd wat drukker gezien de nationale feestdag en het bouwverlof in België.

• april 2021

Gegevens in Campercontact zijn niet juist. paasverlof is het geen 16€ maar 22€. ook maar 1 hond toegestaan.

pavaha

Mevrouw, Mijnheer, Bij aankomst had ik gezegd dat de prijs van 16 € de laagseizoenprijs is en inderdaad, dit stond niet zo aangegeven op Campercontact. Waarvoor mijn excuses, ondertussen werd dit aangepast. Gedetailleerde info kan u altijd terugvinden op onze website. Er wordt ook slechts één huisdier toegelaten, bij aankomst werd u niet gevraagd of u huisdieren had. Hopelijk heeft de score van 2 op 5 enkel te maken met de misverstanden over prijs en huisdieren. Bedankt voor uw opmerking, we zijn er mee aan de slag gegaan.

• september 2020

Alles is hier netjes en de plaatsen groot met eigen watervoorziening, grijs water afvoer en elektra aansluiting. Opvallend rustig zijn alle toeristische plaatsen gelegen achteraan de camping en bij het poortje naar het recreatiegebied.

• juli 2021

• april 2021

• september 2020

buss

• € 26,00 • 2 jul. t/m 22 aug.