Brugge, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

rustige familie camping in buitenwijk - centrum 3km

• Veltemweg 109

8310, Brugge, België
  • € 25,20 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,20 • 1 apr. t/m 30 jun.

€ 37,20 • 1 jul. t/m 27 aug.

€ 25,20 • 1 okt. t/m 23 dec.

€ 30,00 • 24 dec. t/m 31 dec.

phyllisia87

Bedankt voor je geweldige beoordeling ondanks de prijsschok! ;) Van de € 39 die je betaald hebt, gaat € 12 rechtstreeks naar de stad. De toeristenbelasting bedraagt €3 per persoon per nacht. Hopelijk gaf € 27 je de waarde waar je naar op zoek was :) We zouden willen dat we ook niet verplicht waren om tollenaar te spelen ;) Met vriendelijke groeten Mathieu

OnsDelfin

Eerst en vooral bedankt voor jullie review en de leuke foto's! En de leuke video! Onze kuisploeg was tijdens uw verblijf iedere dag aan het werk, minstens 4 u per dag. De zondagdienst is een kortere schoonmaak. Inderdaad; openbaar internet is zelden voorzien voor streaming, bij ons is dat niet anders, aangezien u de verbinding deelt met een 100-tal andere mensen. Vriendelijke groeten Mathieu

• oktober 2022

Nette camping met prima sanitair. Top ligging. Met de fiets ben je in minder dan 10 minuten in het centrum van Brugge.

• oktober 2022

Anjowide

• € 25,20 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,20 • 1 apr. t/m 30 jun.

€ 37,20 • 1 jul. t/m 27 aug.

€ 25,20 • 1 okt. t/m 23 dec.

€ 30,00 • 24 dec. t/m 31 dec.