Er zijn 2 parkeerplaatsen voor campers, naast die voor bussen. Volgens een groot bord aan de ingang van de parkeerplaats mag je hier NIET overnachten, er staat letterlijk dat daarvoor andere gelegenheden zijn! En wat doen wij camperaars?.........

• juni 2023

2 officiële camperplaatsen, maar daarlangs 3 plaatsen voor bussen ook hier staan campers leuk stadje, mooie wandelroute vanuit camperplaats, mooie fiets mogelijkheden Brugge langs kanaal 7 km. ook vaart er een boot van Dame naar Brugge en terug.

• juni 2023

• Damse Vaart-Zuid 2