OnderwegBepido

Erg bedankt voor jullie verblijf én jullie aangename review tot een volgende keer! Familie Rombouts-Vande Broek

Prachtig plekje in alle rust. Het was onze eerste Camperovernachting. We zijn maar kort geweest, maar het is zeer goed bevallen. We hebben een paar mooie wandelingen gemaakt, langs de beekroute en door het bos. Zeker een aanrader! Groetjes, Eric & Sylvia

compas4

Dag Eric en Sylvia, dank voor jullie fijne review en graag tot een volgende keer mvg fam rombouts

wij hebben hier overnacht op 4 / 5 september om 's avonds vrienden in Hamont te bezoeken. De aanhanger lieten wij staan. De camperplaats kunnen wij aanbevelen vanwege de rust en de hond uitlaten. Groet Henk en Margriet.

Merci voor uw verblijf en fijn dat jullie genoten

Merci voor uw verblijf en fijn dat jullie genoten