Hamont-Achel, Limburg, Vlaanderen, België

Kamphoeve Achelse Kluis

Camperplaats zoals het past in deze natuurlijke omgeving: alle ruimte en alle rust, direct tegen de uitgestrekte bossen rond de brouwerij-abdij van de Achelse Trappisten op de grens België-Nederland. Ruime plaatsen op een ruwe weide tegen uitgestrekte natuurgebieden met vele wandel- fiets- en mountainbikeroutes. Kampvuurtje mogelijk en kampvuurhout aanwezig, wel wc-waterafvoer, voorlopig nog geen grijswaterafvoer.

• Zarenweg 3

3930, Hamont-Achel, België
  • € 9,00 • 20 aug. t/m 15 nov.

• april 2022

Helaas is deze camperplaats in 't seizoen gesloten. Op park4night geeft men aan dat 't geopend is, echter in Campercontact staat geopend van 1 sep t/m 30 september (29 dagen per jaar?) Mag je dan nog wel spreken van een camperplaats? Jammer hoor.

MJanssen

Geachte gasten, helaas is het zo dat de camperplaats momenteel gesloten is wegens omstandigheden, we betreuren dit als beheerders ook erg. We begrijpen dat dit voor de gasten ook niet prettig is. Wat de site park4night betreft zullen we proberen de beheerder van deze locatie (we plaatsten onze locatie er niet zelf op) te verzoeken ook hierop de juiste informatie te plaatsen. Allen dank voor het begrip alvast de beheerders, griet en erik

• oktober 2021

Heerlijke ruime rustige plek. Het is zelfs mogelijk (wel ff aanmelden) elkaar hier als groep te treffen. Daarvoor is er een klein onderkomen met overdekt terras aanwezig. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij. Een fijne uitvalsbasis voor wandelingen.

Lutterzand

ideale uitvalsbasis voor wie graag wandelt, fietst of een goede trappist drinkt. Super vriendelijke uitbaters. Tof restaurant de Kluizenaar op wandelafstand. Heel rustig en met ruime plaatsen.

• april 2022

• oktober 2021

Noël-Lievrouw

• € 9,00 • 20 aug. t/m 15 nov.