Camperpunt Hooge Crater

Ieper, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

• juli 2024

Mooie compacte camperplaats. Alle voorzieningen aanwezig, zelfs broodjesservice(behalve sanitair). Mooie wandel en fietsomgeving met heel veel geschiedenis, naar het leuke stadje Ieper is het een kwartiertje fietsen. En niet te vergeten, hele aardige beheerder!

MarkBella

Het is een heerlijke locatie, mooie verharde plaatsen, schapen voor de deur. En een kwartiertje fietsen naar het prachtige Ieper.

CamperArieCaroline

Dank u wel voor jullie verblijf en mooie woorden, altijd welkom. Vele groeten, Ilse en Niek

Mooie parkeerplaats op een groene weide met meerdere schapen. Helaas hadden we regen en konden we niet ontspannen op de ligstoelen. Museum Hoogekrater een echte aanrader. Het mooiste is echter de aan-/afvoerwand ontworpen door een absolute specialist en deskundige. Zie foto!

Werner42

Bedankt voor jullie komst naar onze camperplaats. Tof dat jullie onze loosplaats zo goed weten te waarderen. Altijd welkom. Vriendelijke groeten Ilse en Niek

• juli 2024

Camperpunt Hooge Crater