Fiat-Riviera-96

Beste, We doen ons best doen voor iedere campergast. (zowel in leuke als niet zo leuke situaties) Het leek ons niet verstandig om haar terug de openbare weg op te sturen, daarom hebben we haar een plekje apart gegeven. Voor haar eigen veiligheid, maar ook voor die van andere weggebruikers. Ze heeft enkel geslapen en is 's morgens weer rustig vertrokken. Gelukkig hebben we dit nog nooit eerder meegemaakt. We zijn geen overnachtingsplek voor dronken personen. Groetjes Kris

super camperplaats met toffe,vriendelijke uitbaters., famiale sfeer ideale locatie voor fietstochten en wandeltochten. aanrader voor iedereen. dikke duim voor deze camperplaats.

Camperplaats Kessenich