Camping Biej Bôkke

Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

• juni 2024

Prima CP, zeer vriendelijke ontvangst, perfect sanitair en loosplaats. Loopafstand van Kessenich en Thorn. Wat drukte vanuit de achtertuinen van aanpalende woningen

• juni 2024

heerlijk rustige en betaalbare camping. mooi grasveld waar we zelf een plekje mochten uitzoeken. gloednieuw toiletgebouw wat super schoon was. Wij zijn met 2 volwassenen en betalen 21,- zonder elektra. wij komen hier zeker weer!

• juli 2024

Camping Biej Bôkke