Camping Biej Bôkke

Kinrooi, Limburg, Vlaanderen, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Zeer leuke gezellige camping waar je kan genieten in alle rust! Super goed onderhouden en vriendelijke eigenaars! Zeker een aanrader!

OlliTheVito

Prima camping, niet bijzonder mooi. Jammer van het uitzicht op de werktuigen en kratjes. Sanitair is prima en schoon.

rjvdhorst

Super mooi plekje met vriendelijke eigenaars🤩 Prachtig en super proper sanitair. Wij waren er met 2 kinderen 3 en 4 jaar die met de eigenaar eieren geraapt hebben. We kregen uitleg over de mobile kippenstallen, zeer interessant. Dikke 👍 voor de gehele plek.

Camping Biej Bôkke