• maart 2021

voornamelijk een camping met vaste staanplaatsen (bewoners ) maar toch een ook een groot deel voor trekkers . zeer vriendelijke dame aan het ontvangst . ligt redelijk dicht bij strand en een grote supermarkt. hoe hij is in het hoogseizoen is een beetje raden.

• augustus 2020

Zeer onvriendelijk ontvangst de begeleiding naar de plek was met een terreinwagen ipv op de fiets. Weinig sanitair op de camping. We waren hier met 2 campers en komen niet meer terug.

• maart 2021

• augustus 2020