Camping De Lilse Bergen

Lille, Antwerpen, Vlaanderen, België

Mooie camping, verbleven met onze kleinkinderen, wel aan te raden een fiets mee te nemen wegens grote camping, naar receptie 800 Mtr. veel activiteiten goed geregeld !!! vriendelijke medewerkers !!!!

tino21

sluit mij aan bij vorige reviews. Een verrassende en aangename camping, perfect voor de kinderen en vooral bedoeld om een paar dagen te verblijven. ontvangst bij receptie voorbeeldig. we hebben er van genoten. dank!

Camping De Lilse Bergen