• april 2023

we brachten drie nachten door zeer aangename en rustige omgeving gastvrije en zeer vriendelijke eigenaar niets te klagen het is het plezier van het platteland veel fietspaden in de omgeving jammer dat we de fietsen niet hadden we zullen terugkomen als we op doorreis zijn het gebied

• april 2023

Heel vriendelijke ontvangst, super voor dierenliefhebbers, er zijn paarden, pauwen, schapen, ganzen, kippen, honden en katten. Heel rustig. Een aanrader!

stanja

heel leuke rustige camperplaats., met mooie plaatsen. Goed gelegen bij verschillende fiets knooppunten, naar de kust, het binnenland of Nederland. Voor ons een echte aanrader. Heel spontane eigenaars ! Dumbo 09/07/2022 tot 13/07/202/

• Torredreef 11

9990, Maldegem, België