Prima plek om te overnachten. Geen voorzieningen wel restaurant.

• november 2021

Prima plekje om te overnachten zonder voorzieningen. 20 nov was het er heerlijk rustig. Of het officieel mag werd mij niet duidelijk, het is gewoon een parkeerplaats. Achterin aantal plekken wat je kunt ‘oversteken’. Gewoon doen als je ff wilt eten direct naast je deur en de Abdij op wandelafstand.

• oktober 2020

We hebben hier heel rustig gestaan en overnacht op een busparking. Achter op de parking heb je nauwelijks last van de drukke weg. Fijne en fraai wandelgebied bij de trappisten abdij. Idd niet de camperplaats waar je op hoopt ;)

DaanenDavid

Prima plek om te overnachten. Geen voorzieningen wel restaurant.

• november 2021

• oktober 2020