Kompas Camping Nieuwpoort

Nieuwpoort, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Onze favoriete camping in het tussenseizoen. In hoogseizoen zijn de sanitaire blokken niet proper en zie je onvoldoende poetspersoneel! Ook is de prijs voor een hond veel te hoog!

• maart 2024

grote camping, maar ruim opgezet. Sanitair keurig netjes! Park zelf ook zeer net en voldoende ruimte om te wandelen.

• februari 2024

heel mooie en grote camping echt proper sanitair zeer vriendelijk personeel komen zeker terug lopertje

• maart 2024

• februari 2024

Over ons

About us image
Welkom op Kompas Camping Nieuwpoort! Kompas Camping Nieuwpoort ligt tussen kust en polders, aan de oevers van de Ijzer. De camping ligt op wandelafstand van de vismijn en jachthaven van Nieuwpoort-Stad. Je boekt er met de camper een camperplaats tot 150 m² of een kampeerplaats met privésanitair. Speciaal voor campers: • 109 camperplaatsen van 60 tot 150 m² • 3 servicestations Het gebruik van alle faciliteiten van de camping zit in de prijs van je overnachting. De zwembaden en glijbaan zijn geopend van mei tot september.

Kompas Camping Nieuwpoort