Mini Camperplaats Bielieje

Oudsbergen, Limburg, Vlaanderen, België

• juli 2024

4 nachten gestaan, het is dat we elders verwacht worden anders waren we hier gebleven..!

• juni 2024

Campeer54

Beste, We hebben een oplossing, voor de dubbele boeking, willen regelen. Deze was er, in overleg, toch wel gebeurd. Op de boerenbuiten kan je, tussen de velden, wel eens een traktor verwachten. En toch hebben jullie tot 10u30 buiten genoten van de avond. Wat was dan eigenlijk het probleem ? Echte campers zijn bij ons steeds welkom . Misschien is het goed de andere reviews eens te lezen.

Mooie ruime plaatsen. Vriendelijke gastvrouw . Sanitair zeer proper. Mogelijkheid tot een biertje of wijn te nemen via honesty systeem. Elec voorzieningen . Vele wandelingen in de buurt. Frituur op wandelafstand. Aanrader .

• juli 2024

• juni 2024