Pliniuspark

Tongeren, Limburg, Vlaanderen, België

• juli 2024

Wij hebben nog een nachtje bij geboekt, zo rustig geslapen. Grote staanplaatsen. Wandelpaden in de directe omgeving. Enkel de prijs van het water is het dubbele van wat je leest op de website. De juiste bedragen krijg je via mail bij de boeking.

Ben-V.

Heel leuke plaats ideaal om Tongeren te gaan bezoeken snachts heel rustig je kan er mooie wandelingen maken naar Tongeren of in de bossen wel best dan stevige wandel schoenen op de beetje vettige boel maar liggen wel overal roosters als ondergrond een plaats voor terug te komen

• juli 2024

Pliniuspark