Parking Het Boerenijsje

Wuustwezel, Antwerpen, Vlaanderen, België

Parking Het Boerenijsje

Locatie bij Campergastbedrijf - melkveebedrijf met eigen bereiding hoeve-ijs, pannenkoeken en wafels - vrije toegang tot koeienstallen - informatieborden over boerenleven - kinderen vrij en veilig toegang tot speeltuin met trampoline en tot de kalfjes - gelegen tussen fietsknooppunten 96 en 97 - centrum 3km

• Sint Lenaartseweg 190

2990, Wuustwezel, België

• april 2021

Leuk bij de kalfjes en de koeien. Super lekker ijs, melk en lekkers. Vriendelijke mensen.

• november 2020

We voelden ons hier direct welkom door de warme en vriendelijke ontvangst. Hier voel je de fierheid van de boerenstiel.....Het ijs....de wafels en daarbovenop de heerlijke slagroom zullen ons zeker doen terugkomen. Dicht bij de fietsknooppunten.

• november 2020

Vriendelijk ontvangen, rustig geslapen en vooral lekkere ijsjes! 😋 Ideale plaats voor kinderen. Ze kunnen naar de koeien en kalfjes gaan kijken. Er is ook een speeltuintje.

• april 2021