Was een aangename verassing , lekkere pannekoeken vriendelijk ..interessant op de boerderij dus top

amyliam

Mooie verharde camperplaats voor een nachtje. Wij betaalden €10 voor 3 personen incl. stroom. Ze serveren er heerlijke wafels of pannenkoeken met ijs en eigengemaakte chocoladesaus. Een aanrader!

• maart 2024

Een leuke plek om een nachtje te logeren. voor 4 euro kan je een nacht blijven staan en voor nog eens 4 euro heb je er ook elektra bij. Je mag in de stallen kijken en als ze open zijn hebben ze heerlijke pannenkoeken.

• maart 2024

Parking Het Boerenijsje