• juli 2024

gewoon perfect gezellig kleinschalig nog een eitje gekregen van de kippen En om 9 uur koffie voor alle gasten in dit geval 5. Eigenaar is fan van de gezelligheid plekje om zeker te onthouden

• juli 2024

We hebben het er weer supertof gehad .bij Jannik.Ps hoe is het met de mol.Patrick&Marina

• juli 2024

Prima camperplaats om Ieper en omgeving te bezoeken.Ontvangst door eigenaar is zeer vriendelijk ,doet graag een praatje met de mensen. Als we nog in de buurt komen weten waar we terecht kunnen.

• Oude Kortrijkstraat 97

8980, Zonnebeke, België