Solano49

ik weet zéker van anderen dat het er héél goed is, t word dringend tijd voor ons om eens te gaan 👍

nancy-en-katrien

Ohh, dankjewel ! jezelf laten verwennen met de lekkere ontbijten, de heerlijke tappasschotels , kaasplank of de koude schotels, altijd welkom !!!

superplaats..toffe locatie om te wandelen . eigenaars supervriendelijk , lekker ontbijt. komen zeker terug..dan gaan we de tapas eens proeven . D&N en bulldog Max

King-Max

Waw, leuk dat jullie genoten hebben , groetjes aan Max ! Dankjewel !

King-Max

Waw, leuk dat jullie genoten hebben , groetjes aan Max ! Dankjewel !

• Bourgognestraat 3

8980, Zonnebeke, België