Camperhoeve De Bourgogne

Zonnebeke, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

• juli 2024

Er voor 3 nachten gestaan. Super vriendelijke gastvrouw en dochter. Op wandel afstand van Centrum Zonnebeke. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de gastvrijheid en groetjes van ons Flo de Cocker

GeertenFanny

Ohhh, zo lief. Dankjewel !

• juni 2024

Twee nachten gestaan en lekker geslapen. Op zaterdag genoten van het lekkere ontbijt. Zeker een aanrader met veel bezienswaardigheden vlakbij, mooie wandel en fietsroutes.

Dankjewel !

Solano49

Dankjewel ! Altijd welkom .

• juli 2024

GeertenFanny

Ohhh, zo lief. Dankjewel !

• juni 2024

Dankjewel !

Solano49

Dankjewel ! Altijd welkom .

• Bourgognestraat 3

8980, Zonnebeke, België