Bouillon, Luxemburg, Waals Gewest, België

Aire de Camping Car Le Palis

voormalige camping omgebouwd tot camperplaats - kleine en grote plaatsen beschikbaar - café, frituur - restaurants - bakker/slager, supermarkt en winkel met streekproducten in het dorpje op 500m afstand.- toeristisch treintje - uitgangspunt ladderwandeling

• Le Routi 25

6830, Bouillon, België

• januari 2023

joepikee

Spijtig dat u €15 teveel vindt en 20 cent voor ong 20 liter water. Water werd betalend na teveel verkwisting. Elect. Is betalend geworden door onze hoge energiefactuur (die u ook wel thuis zal hebben ) . Wij zijn zelfstandig en niet van de gemeente, dus moeten we er ook een beetje winst uit halen daar het ons inkomen is. U werkt of werkte toch ook niet graag gratis veronderstellen we. We baten een camperplaats in Belgie uit met daaraan ook de kosten van Belgie ….WC werd afgesloten door de vrieskou. We zijn een camperplaats en geen camping dus eigenlijk zijn toiletten een extra service. Mvg

• december 2022

Voor de eerste keer met de Van alles was nieuw voor ons. veel hulp gekregen van de eigenaar en daar was ik super blij mee. wij gaan zeker terugkomen geen twijfel aan. 💪🏻

🥰🥰

• november 2022

top camperplaats zeer vriendelijke mensen jammer genoeg zijn de mede camperaars niet zo proper.

Jan

🥰😍😻 ( spijtig idd. van die enkelingen )

• januari 2023

• december 2022

🥰🥰

• november 2022

Jan

🥰😍😻 ( spijtig idd. van die enkelingen )

• Le Routi 25

6830, Bouillon, België