Camperloatie Capricornus

Büllingen, Luik, Waals Gewest, België

Camperloatie Capricornus

Rustige locatie met uitzicht op de Eifel-vallei tussen Hünningen, Honsfeld en Büllingen - startpunt voor fiets- en wandeltochten - Hünningen 500m - centrum 5km - reserveren via info@eventrooms.be

• Hünningen 191

4760, Büllingen, België
  • € 12,10 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 18,15 • 19 jul. t/m 31 aug.

€ 12,10 • 1 sep. t/m 31 dec.

5van 5
  • juni 2021

Een rustige plaats,heel vriendelijke eigenaars.mooie wandel fiets routes. wij komen zeker eens terug.

Bedankt en tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten uit Hünningen

• juni 2021

Wie houdt van rust en stilte is bij Capricornus op het juiste adres. Zeer vriendelijke mensen, top locatie!!! En zoals eerder vermeld, gelegen op wandel- en fietsnetwerk via gratis app. Go Ostbelgium.

Geert-en-Claudine

Heel erg bedankt Geert & Claudine. We kunnen de 5 sterren alleen teruggeven aan onze vorige gasten .

• juni 2021

Wij hadden de eer en het genoegen om de eerste gasten te zijn. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer rustige locatie. Uitstekend om te wandelen en te fietsen: Ravelroute in de buurt, fietsknooppunten, …. Wij komen er zeker nog terug. Reserveren is noodzakelijk.

Bedankt en groeten uit Hünningen

5van 5

Bedankt en tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten uit Hünningen

Bedankt en groeten uit Hünningen

• Hünningen 191

4760, Büllingen, België

• € 12,10 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 18,15 • 19 jul. t/m 31 aug.

€ 12,10 • 1 sep. t/m 31 dec.