Camping des Rochers du Glawan

Durbuy, Luxemburg, Waals Gewest, België

• juli 2024

Dank voor de waarschuwing dat het toegangsweggetje onooglijk smal is en je er zo voorbij rijdt. Wij vonden het hier aardig om bij het riviertje te staan maar het openbare fiets- en wandelpad was toch best storend. Prima voor een nachtje wat ons betreft.

• juni 2024

Heerlijke plekjes direct aan de Ourthe waarop men met kano's kan varen. Leuk om te zien. Super gemoedelijke camping met terrasje en top sanitair. Hele leuke omgeving. Wij komen graag nog 'ns terug.

• juni 2024

Camping des Rochers du Glawan