Parking Froidchapelle

Froidchapelle, Henegouwen, Waals Gewest, België

Parking Froidchapelle

Grasveld vlak naast parking vakantieverblijf Landal - rustige plaats - nabij meer - vers brood in supermarktje van Landal 100m - centrum 8km

• Rue de l'Ecureuil

6441, Froidchapelle, België

• mei 2021

mooi plaats zonder voorzieningen, maar iedereen zet hem maar zoals het hem uitkomt. ook betrapte ik onze buurman snachts op het ledigen van wc cassette in het boske vlakbij .zo mensen maken het voor iedereen kapot.

• april 2021

01 aprl 2021 Rustige camperplaats zonder voorzieningen, dicht bij Landal vakantiepark. We vinden dit een betere plaats dan de (niet aangeduide) camperparking aan de barrage.

• april 2021

Heel aangenaam en rustig. Take-away gerechten en ijsjes ter plaatse (aan het hart). Geen zicht op het meer maar het is vlakbij.

• mei 2021

• Rue de l'Ecureuil