La Truite d'Argent

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Hier kom je helemaal tot rust! Standplaats aan een beekje en in het groen waar je zo in kunt wandelen. Doe van tevoren boodschappen als je niet mee wil eten.

Corrie71

super mooie plek, behulpzaam eigenaar die ons uit de modder trok met zijn tractor! de grond is wel verhard maar met inparkeren gingen onze voorwielen op het gras dat door zwaar regen erg drassig was!

Bx4

Een paradijsje, groene oase, helemaal zen gestaan met onze camper naast het beekje. Aanrader? Yes!!!

• juni 2024

La Truite d'Argent