La Truite d'Argent

Houffalize, Luxemburg, Waals Gewest, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

super mooie plek, behulpzaam eigenaar die ons uit de modder trok met zijn tractor! de grond is wel verhard maar met inparkeren gingen onze voorwielen op het gras dat door zwaar regen erg drassig was!

Bx4

Een paradijsje, groene oase, helemaal zen gestaan met onze camper naast het beekje. Aanrader? Yes!!!

Over ons

About us image
Mini resort La Truite d'Argent is een bestemming! Zoek je een camperlocatie van waaruit je uren kunt wandelen, fietsen of gewoon niksen onder je luiffel? Dan is een van onze camperplekken de ideale optie voor jullie. We hebben 3 mooie camperplaatsen voor wie een motorhome heeft die volledig autonoom is. Je camper is dus voorzien van alle comfort zoals een verswatertank, afvalwatertank en toilet. Alle faciliteiten voor je camper zijn natuurlijk aanwezig. Je staat in een adembenemend mooie vallei bij een beekje. En als je het makkelijk wil hebben; in het weekend kun je in onze herberg dineren of ontbijten. Je kunt online boeken (In het weekend minimaal 2 overnachtingen). Geen kinderen of huisdieren.

La Truite d'Argent