La Truite d'Argent

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

5van 5

Een paradijsje, groene oase, helemaal zen gestaan met onze camper naast het beekje. Aanrader? Yes!!!

RKoekenbier

Wat een heerlijke plek! 3 supermooie staanplaatsen in een sprookjesachtige omgeving. Pal aan het water en superrustig. Voorzieningen zoals beschreven, helemaal top. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!

liezllola

Dank voor je reactie en leuk dat jullie terug gaan komen. En als het te koud wordt om met een camper te komen dan kun je gewoon een van onze Cabanes of Suites boeken. Check!

5van 5

Over ons

About us image
Toen wij, Bob & Henja, in november 1998 Herberg La Truite d'Argent kochten, hadden wij geen vermoeden dat er in deze vallei zo veel zou gaan gebeuren. In een vallei die ons nog elke dag betovert.. zo'n prachtig stukje onwaarschijnlijk mooie natuur. En het was in deze vallei dat er fantastische mensen en leuke projecten op ons pad kwamen. De kleinschalige Herberg is inmiddels een plek geworden waar het leven centraal staat en is een ontmoetingsplek voor gelijkgestemden. Er is een cafeetje met terras, de hotelkamers zijn omgebouwd tot mooie accommodaties en we hebben drie leuke camperplekken. Om een relaxte en coole sfeer te creëren ontvangen wij geen kinderen en huisdieren.

La Truite d'Argent