Camping Au Bout Du Monde

Houffalize, Luxemburg, Waals Gewest, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Camping in hart van de belgische ardennen, met fraaie vergezichten en ruime camperplaatsen. Leuk restaurant en terras met knipoog naar biermerk LaChouffe. Douche is prima, maar zou eigenlijk all-inn moeten zijn. Camping in ontwikkeling, nog even doorzetten. Dan naar de 5-sterren

w.flikweert

dit is de 2e keer dat we hier zijn neer gestreken. waarom? om veel zaken: de rust( alleen volwassenen) , het uitzicht, de netheid en de heerlijke spaghetti van Kim gastvrijheid staat hoog in het vaandel. let wel op: contant afrekenen! je ziet ons zeker weer terug! groetjes Jan en Boukje

janreneman.

Fijne camping met vriendelijke hardwerkende eigenaren. Alles is schoon en op orde. Mooi uitzicht. Anderhalve euro voor douchen en een euro voor een vuilniszak zou niet direct onze keus zijn. Lekker gegeten bij het restaurantje vd camping.

Over ons

About us image
Camping Au bout du monde is een rustige, charmante, adults only camping. Gelegen aan de samenvloeiing van de Oostelijke en Westelijke Ourthe in het gehucht Engreux (Houffalize) is het dé ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen en fietstochten. De taverne heeft een aantrekkelijk terras, een (h)eerlijke lokale kaart. Honden zijn er welkom. Er is plaats voor campers, caravans, tenten, daktenten, hangmatten én er zijn trekkershutten die per nacht worden verhuurd. Kampeerders komen om te genieten van de natuur, van actief buiten zijn, van het uitzicht en van (nacht)rust: daarom worden er geen radio’s gespeeld en wordt gevraagd om de stilte te respecteren op het kampeerterrein vanaf 22u (tot 8u 's ochtends).

Camping Au Bout Du Monde