Camping Au Bout Du Monde

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

mooie rustige camping mooie natuur lekker eten leuke taverne bij de entree. komen hier zeker terug groetjes Jopie de Camper

Jopie.Peugeot

Camping in hart van de belgische ardennen, met fraaie vergezichten en ruime camperplaatsen. Leuk restaurant en terras met knipoog naar biermerk LaChouffe. Douche is prima, maar zou eigenlijk all-inn moeten zijn. Camping in ontwikkeling, nog even doorzetten. Dan naar de 5-sterren

w.flikweert

dit is de 2e keer dat we hier zijn neer gestreken. waarom? om veel zaken: de rust( alleen volwassenen) , het uitzicht, de netheid en de heerlijke spaghetti van Kim gastvrijheid staat hoog in het vaandel. let wel op: contant afrekenen! je ziet ons zeker weer terug! groetjes Jan en Boukje

• juni 2024

Camping Au Bout Du Monde