• november 2023

Wie alles aan boord heeft, Luik graag wil bezoeken en niet langer is dan 7.00m, staat hier prima! Zeer vriendelijk ontvangst, inrit is prima te doen en verder geen poespas. Gewoon doen

Ronald&Sieta

Wij zijn erg vriendelijk en behulpzaam ontvangen door de beheerder. We stonden op een authentieke binnenplaats met nog twee andere campers. De voorzieningen zijn basaal maar wel schoon. Kortom een erg leuke plaats om een paar dagen Luik te bezoeken.

• november 2023

Parking Nodimages [Les Ceux de chez nous]