• april 2023

Aardig terrein, maar campervoorzieningen niet kunnen vinden. Kraan bij plekje was nog afgesloten. Veel bordjes met dingen die verboden zijn; geeft niet echt een warm gevoel. Met €6 aan elektriciteit, €28,- voor 2 personen in het voorseizoen aan de prijzige kant.

Noorderlingen

Ik vond het helemaal niets. We zochten een camperplaats om Namen te bezoeken echter er was zo’n steile weg als je die steeds moet nemen,met de fiets, wordt je denk ik niet blij. Camperplaats links voor de camping maar met een camper de camping op, gaat niet lukken.

• april 2023

Camping Les Trieux