Namen, Waals Gewest, België

familiecamping met terras indeling

• Les Trîs 99

5020, Namen, België
  • € 23,50 • 1 apr. t/m 1 nov.

• augustus 2022

Ik vond het helemaal niets. We zochten een camperplaats om Namen te bezoeken echter er was zo’n steile weg als je die steeds moet nemen,met de fiets, wordt je denk ik niet blij. Camperplaats links voor de camping maar met een camper de camping op, gaat niet lukken.

keurige ontvangst en ruime plek gevonden. Keurige hete douche, broodservice. met de elecfiets langs een vlak fietspad naar Namen gefietst . prima plek om vandaaruit meerdere fiets/wandelingen te maken.

cobyanton

Camping zelf op rustige mooie plek. Echter stijle heuvel op fiets vanaf Namen. Zelfs met electricische fiets erg moeilijk. Wasgelegenheid is wel wat gedateerd, maar prima douche. Water bij camper plek aanwezig.

• augustus 2022

cobyanton

• € 23,50 • 1 apr. t/m 1 nov.